fredag 17 april 2009

field fotografering och springervalp bus

Nu börjar det bli fart i valp lådan Lea börjar sitt-amma valparna oftare nu då de inte knappt får plats alla på rad. Jag ska börja med smak portioner av valpfoder till springer valparna så de blir lite mättare då räcker maten bättre till fieldisarna.




De som är små ska värmas...


Brottnings match med sovande syster ...

sova på rygg i lugnan ro....

Hjälp !! jag ramlar... en kompis vill ligga nära...

Solbad i ett av barnens knä...

Fira är snäll och go mot valparna pussar dem
lätt på örat ni är för söta...

Skilla

Skilla
Ella

Ella

Elmer
Elmer

Maya

Maya

Det blir fler bilder som laddas upp på valparna senare ,
nu ska matte göra sig ordning för att äte god middag med jobbar kompisarna...
ha det så bra önskar Susanne

3 kommentarer:

  1. Jösses, vilka godingar :)!!! De är ursöta allesammans!!! Knatten med vita magen gillar att ligga på rygg :D! Härliga valpbilder!!! Ha en kul kväll med kompisarna!!! Kram från oss i Trosa!

    SvaraRadera
  2. Reine Bergström17 april 2009 kl. 09:55

    Springern som gillar att ligga på rygg är för härlig! Snart är det väl full fart i valplådan förstår jag så Lea tar väl skydd utanför. Dom är så härligt busiga.

    SvaraRadera
  3. När jag ser springern på rygg förstår jag varför jag föll för rasen från början: Dom är helt enkelt så cola! Fieldisarna ser ut att ta sig jätte bra! Men springermjölk är starka grejor.

    Kram

    Christina

    SvaraRadera