måndag 6 juli 2009

Sommar hälsning från Elgentorpets Mixed for life "Ville"

Här kommer en sommar hälsning från Ville i Skåne
Han har nyligen flyttat till sin nya familj men har snabbt
anpassat sig och gillar att vara med och fixa bland annat på tomten.

Jag hjälper husse att klippa gräsmattan.....

Ok dessa två stirrade på mig när jag kom till mitt
nya hem... Jag skällde lite på dem men sedan
var det inget roligt längre de bara satt högt
upp på möblerna jag tror faktiskt de vara lite
rädda för mig.

Jag har fått en skön säng att sova i när jag varit
med husse och jobbat...


Visst är jag söt ....Jag är husses och mattes
lilla solstråle. Jag har redan lärt mig massor.
Husse tycker jag är jätte duktig på att
förstå vad jag får och inte får göra det kan
jag leva på länge....
hälsningar Ville

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar