tisdag 21 juli 2009

Vanja har varit på semester och andra lite nyare bilder

Vanja har varit med sin hundbästis Emma på
husvagns semester bilder är tagna av Janne
och Titti som vi fick visa...

Vanja är en liten "mattegris"
-Kom tillbaka då matte!!
Vanja gillar mat men helst ur Emmas skål om
hon själv fick välja... nu är det slut i skålen igen...

Jag brukar ju bära på mina skålar, men den här
var tung.

Vanja vill gärna ligga nära Emma i hundsängen
och sova.

De säger nog att jag som gulligast när jag sover
vad kan de mena med det tro, är jag så busig??
Vanja gillar att följa efter Emma men vart ska
du nu då rakt ut i sjön?
-Hallå vänta på mig då!!
Oj vad fort du kan simma Emma , jag väntar på dig då....

Man kan smyga i gräset så länge...

Spana efter fåglar och pinnar...

-Emma vart är du?
- kom nu då... jag längtar efter dig..
Där ute var du ju simmandes runt som den
värsta säl.

Bra att du kom ,vi kan springa här vid stranden
tillsammans.
Emma kopplas upp i skogen men ....
Vanja springer som en galning efter stigen för
att hänga med.
Husse och matte har fixat en liten inhägnad
hage utanför husvagnen som jag och Emma
kan vara och leka i. Här kommer jag med min
matskål jag är duktig på att bära på saker.

-Hallå varför får jag ingen mat i den då....

-Usch jag har tråkigt kanske kan bita i skålen lite.

-Oj jag vällte visst,tur att jag höll iskålen i allafall.
Här är jag och matte när jag är 8 veckor,
jag var hemma bara över en helg för att få
prova mina nya leksaker och säng osv. sedan
flyttade jag på riktigt på midsommardagen.
Här sitter matte och jag i gräset och myser.
-Här kommer Vanja i full fart som alltid.
Vanja har en ny kompis som heter Stina som
bor på kennel Soluddens hos Annette Buske.
Titti är Annettes svärmor och passar ibland
både Stina ,Milla och Adam när Annette jobbar.
Stina är visst släkt med både Kiwi och mig och
Emma och med henne busar jag jätte mycket.
Emma och Vanja i husvagnen önskar er alla en
skön sommar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar