söndag 5 juli 2009

Sommar hälsningar från Elgentorpets Mixed forever "Vilmer"

Här kommer en hälsning från Vimer som har fått
nya vänner och erfarenheter i sitt nya hem hos
Sivert och Gunnel

Titta jag är nästan lika hög som min Cocker kompis nu...

Det är jätte kul att busa och leka på gräsmattan...

Första badet blev lite halkigt jag skulle bara
försöka fånga kottarna och halkade nerför
klippan och plums!! så var jag i, jag simmade in
till stranden lite förvånad var jag. Det tog inte lång stund
innan jag simmade jag runt med de andra som jag inte
hade gjort något annat.

När jag inte badar kan man ju alltid sola lite
jag gillar faktiskt att ligga i solen tro det eller ej...

Konstig vattenskål de har här det är något
konstigt som står i vattenskålen men den går
att putta undan tror jag....

Fyll på mer vatten i min ute vattenskål då...
Blommorna får ni vattna sedan...

Här sitter jag och njuter av att sitta i solen..
Det där med katter är ett mysterium min
nya katt kompis är "fööör" snäll säger husse. Jag
kan börja jaga den när jag är leksugen och dra
den i öronen och svansen och den säger ingenting.
Katten vill också ge mig presenter fast de vill inte
min husse och matte för den vill ge mig möss att
äta...De tycker min mat duger som hundmat...

Min andra Cocker kompis han vill inte alltid leka
men han brukar jag få igång efter ett litet tag.

Okey, vi gör som du vill då... Blir det bra så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar