onsdag 1 juli 2009

Vanja har kommit sig tillrätta hos Titti och Janne

I tisdag var vi hemma hos Vanja och hälsade på hon hade
vuxit en hel del och hon hade lärt sig simma.Visst busade hon en hel del
men var mycket social och ville vara med där saker händer.


Vanja 13 veckor gammal på fotot.

Susanne och Vanja gosar ....

Oj jag glider ner, jag är så trött efter badningen...


Allla sov stilar är olika .....

Emma visar nästan för stort tålamod med Vanja
och hon skulle nog behöva visaVanja vad som gäller...

Söt som en liten prinsessa men valpbusig som
rackarunge...
Det är mysigt att bli klappad i husses knä...
Nej men husse vad gör du???
Jag har tvättat öronen när jag badade...

Vanja har fått många fina leksaker
men Emmas gamla tvättbjörn är
Mjuk och fin att ligga på
Spana i från och släpa runt med ...
och bäst att och sova på...

emma behöver en återhämtnings paus ´en fristad är
soffan´ dit Vanja ännu inte kan ta sig upp...

Här sitter Janne och Emma. Emma som sitter i
en egen stol kopplar av vid fikat

Matte Tittis famn är mysig att sitta i...

Jag trivs också bra med Jessica...

Hej då lilla Vanja "stumpan" vi ses igen efter semestern

Ännu får du plats i mitt knä, vi får
se hur stor du blivit tills vi ses igen .
Kramar från din bonus familj på kenneln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar